Friday, March 30, 2012

Can anyone guess my name?

i might liv under the sea, red hair, shell friends, swimming is as easy as it can be. i like humans.comb my hair wit a fork. it starts with A, ends with L. guess it?



Can anyone guess my name?

Ariel !!!!! Now where did you leave Sebastian and Flounder ?



Can anyone guess my name?

ariel



Can anyone guess my name?

ariel...ya gotta love the little mermaid!!



Can anyone guess my name?

ariel



Can anyone guess my name?

arial



Can anyone guess my name?

Ariel?



Can anyone guess my name?

Arial!



under the sea, under the seaaaaa



down here is better down here is wetter take it from meeeee



Can anyone guess my name?

ariel!



i was going to say sponge bob when i read live under the sea ahahaha



Can anyone guess my name?

From the litle Mermade



Ariell



Can anyone guess my name?

Miss Lovely Ariel!



Can anyone guess my name?

arial the little mermaid!!! lol, when i was little i LOVED her. i think when i was 10 i watched that movie like 3 times in one day and my mom came in and she was all like i'm sick and tired of that movie, turn it off!!!



i loved it so much, i even showed it to my little brother. : ) i feel so sorry for him now.



Can anyone guess my name?

ARIEL!!!

No comments:

Post a Comment